Subject: Teabenõue
From: "Keiti Roosbaum" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Tue, 23 Jul 2024 10:25:18 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

2017 aastal viis RTK Rahandusministeeriumi tellimusel läbi riigihanke
„Maaeluministeeriumi, Põllumajanduse Registrite ja Informatsiooni Ameti
ning Põllumajandusameti terviklike kvaliteetsete juhtimissüsteemide
arendamine“ viitenumbriga 179981 (Viide
<https://riigihanked.riik.ee/rhr-web/#/procurement/707529/contracts/148254
3> ). Veebis leidsin selle hanke lõpparuande (Viide
<https://www.fin.ee/sites/default/files/documents/2020-10/2017_maaeluminis
teeriumi_pollumajandusameti_pollumajanduse_registrite_ja_informatsiooni_am
eti_juhtimissusteemide_parendamise_projekti_kokkuvote.pdf> ). PRIA
dokumendihaldussüsteemist ma sisulisi dokumente ei suutnud leida. Seega
palun mulle väljastada antud hanke tulemusena koostatud kolmele asutuse
eraldiseisvad juhtimissüsteemid ja Maaeluministeeriumi valitsemisala ülene
juhtimissüsteemi kirjeldus.

Lugupidamisega

Keiti Roosbaum

Kvaliteedijuht

Infotehnoloogia osakond

+3725243918